АКТИВНО-КОНСТРУКТИВНА СТРАТЕГІЯ РОЗБУДОВИ СПРИЯТЛИВОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ АКАДЕМІЧНО ЗДІБНИХ УЧНІВ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Г.М. Даниленко ДУ «Інститут охорони здоров’я дітей та підлітків НАМН України», Харків
  • О.О. Щербакова ДУ «Інститут охорони здоров’я дітей та підлітків НАМН України», Харків

Ключові слова:

профілактика, освітнє середовище, академічно здібні учні, медико-психологічний супровід

Анотація

У статті розкрито суть запропонованої програми медико-психологічного супроводу академічно здібних учнів у сучасній школі, яка включає етапи: діагностичний (для ідентифікації академічно здібних учнів та визначення індивідуальних особливостей), інформаційний (підвищення психологічної компетентності учасників освітнього процесу), підготовчий (складання індивідуальних програм супроводу на кожного учня з виробленням рекомендацій для батьків і учителя), розвиваючий (спрямований на гармонійний розвиток учнів).

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-09-02

Номер

Розділ

Статті