АКТИВНО-КОНСТРУКТИВНА СТРАТЕГІЯ РОЗБУДОВИ СПРИЯТЛИВОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ АКАДЕМІЧНО ЗДІБНИХ УЧНІВ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Ключові слова:
профілактика, освітнє середовище, академічно здібні учні, медико-психологічний супровідАнотація
У статті розкрито суть запропонованої програми медико-психологічного супроводу академічно здібних учнів у сучасній школі, яка включає етапи: діагностичний (для ідентифікації академічно здібних учнів та визначення індивідуальних особливостей), інформаційний (підвищення психологічної компетентності учасників освітнього процесу), підготовчий (складання індивідуальних програм супроводу на кожного учня з виробленням рекомендацій для батьків і учителя), розвиваючий (спрямований на гармонійний розвиток учнів).
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-09-02
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Г.Н. Даниленко, Е.А. Щербакова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.