Вплив дистанційного навчання на адаптаційні можливості організму школярів
DOI:
https://doi.org/10.53457/2023.1-2.4Ключові слова:
дистанційне навчання, традиційне навчання, адаптаційні можливості, фізичне здоров’я, підліткиАнотація
Аналіз літературних джерел та результати наших досліджень зазначають вплив дистанційного навчання на адаптаційні можливості організму школярів. Нами обстежено 120 осіб (12–13 років) в умовах дистанційного та традиційного навчання. Встановлено, що підлітки традиційного навчання мали вищі показники зросту та життєвої ємкості легень; дівчата дистанційного навчання мали достовірно вищі показники маси тіла та окружності грудної клітки. Життєвий індекс в усіх обстежуваних є низьким; оцінка рівня роботи кровообігу вказує на знижений його рівень та напруженість адаптації в обох групах.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 О. Р. Дмитроца, О. В. Коржик, В. І. Демчук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.