Вплив дистанційного навчання на адаптаційні можливості організму школярів

Автор(и)

  • О. Р. Дмитроца Волинський національний університет імені Лесі Українки, Луцьк, Україна
  • О. В. Коржик Волинський національний університет імені Лесі Українки, Луцьк, Україна
  • В. І. Демчук Волинський національний університет імені Лесі Українки, Луцьк, Україна

DOI:

https://doi.org/10.53457/2023.1-2.4

Ключові слова:

дистанційне навчання, традиційне навчання, адаптаційні можливості, фізичне здоров’я, підлітки

Анотація

Аналіз літературних джерел та результати наших досліджень зазначають вплив дистанційного навчання на адаптаційні можливості організму школярів. Нами обстежено 120 осіб (12–13 років) в умовах дистанційного та традиційного навчання. Встановлено, що підлітки традиційного навчання мали вищі показники зросту та життєвої ємкості легень; дівчата дистанційного навчання мали достовірно вищі показники маси тіла та окружності грудної клітки. Життєвий індекс в усіх обстежуваних є низьким; оцінка рівня роботи кровообігу вказує на знижений його рівень та напруженість адаптації в обох групах.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-01-19

Номер

Розділ

Статті